Loading
Показать теги

Як змінювався логотип Євробачення?

Як змінювався логотип Євробачення?

У руслі того, що нинішній логотип Євробачення викликає такий резонанс у соцмережах (ну, ніхто не сумнівається, що українці гострі на язик: лише вони могли так філігранно порівняти аутентичні коралі із ковбасою чи круасаном), хотілося б переглянути усю ретроспективу символу конкурсу. З чого все починалося? Які тенденції змін? Давайте згадувати.

А почалося все, звісно, ще у далекому 1956 році, коли ще маломасштабний конкурс (участь брало лише 7 країн) тільки почав підкорювати Європу. І особливою химерністю та фантазійністю логотип тоді не виділявся. Що було головним? Аби люди бодай назву новинки запамʼятали, а тому лого у вигляді простого напису Eurovision (звісно, не таким шрифтом, яким ми його знаємо сьогодні) було цілком достатньо. Власне, такий дизайн влаштовував організаторів довгих 7 років.

Першими на якісь зміни наважились, як би це не було дивно, консерватори-англійці, коли конкурс прийшов до Лондона. Нарешті логотип збагатився кольором: на тлі зʼявився яскраво-помаранчевий. Окрім того, додалися прапори всіх країн-учасниць (на той час їх було ще не дуже багато). Ініціатива була підтримана і наступниками: Амстердамом, Ієрусалимом, Мадридом, Брайтоном та іншими. Усі вони почали додавати у лого не лише колір, а й різноманітні символічні зображення. Однак до 1980 року за рамки або простого тесту, або більш-менш примітивного зображення, фантазія дизайнерів не виходила. Те ж саме стосується і палітри: зазвичай, використовувалося всього два кольори (не враховуючи чорного і білого).

Найпершим у повному сенсі слова багатоколірним символом Євробачення стало творіння римлян (1991 рік): мікрофон, оточений спіраллю з жовтих, зеленої, білої і червоної зірок. І все це помістилося на достатньо яскраве синє тло.

З цього часу сміливість, нарешті, проривається, країни починають поміщати на логотип емблеми своєї Батьківщини і міста, яке приймає конкурс.

Звичний для нас напис Eurovision, де замість літери «v» зображене серце із прапором приймаючої країни, зʼявився у 2004 році завдяки старанням Істанбулу. Решта емблеми залежить від того, чому надають перевагу кріейтори. Вітчизняна рекламна агенція Banda вирішила використати образ намиста із намистинками, прикрашеними різними орнаментами. Кольорова гама – червоно-чорна. Вдала це ідея чи ні, вирішувати кожному особисто.

 

 

 

Категорії: Цікаво
Схожі статті

Коментарі:

Схожі статті

Фестивалі, концерти, Театри, Виставки