Loading
Показать теги

Логотипи брендів, які мають реальні прототипи

Логотипи брендів, які мають реальні прототипи

Нам, людям творчості, дуже часто не вистачає натхнення. Де ж його шукати? У всіх рецепти різні, але, як це заведено, про нас, своїх дітей, подбала природа. Саме вона дарує багатьом буквально готові ідеї. Достатньо просто їх помітити і вчасно «запозичити». А якщо не природа, то натхнення обов'язково подарують своїми шедеврами інші люди. Звісно, відомі бренди не збираються втрачати такої шикарної та ще й безкоштовної можливості. Добірка найвідоміших логотипів, образи яких змальовані з реальних об'єктів.

ФК «Евертон».

 

Вежа принца Руперта за виглядом дуже нагадує наші замки у Кам'янець-Подільському. Вона досить скромна і непримітна, але при цьому є одним з головних символів Ліверпуля. Клуб вибрав саме такий символ не випадково, адже саме в тій частині міста, де розташувалася пам'ятка, і живе основна маса його фанів. Історія у вежі досить незвичайна. Спочатку, після побудови, будівля служила в'язницею і витрізнівником.

Темне пиво Newcastle Brown Ale.

Якщо вже включати в своє ім'я назву міста-батьківщини, то чому б не доповнити образ улюбленою пам'яткою? Адже правда, близько 100 років тому міст з піваркою через річку Тайн був найбільш впізнаваною частиною у північно-східній частині Британії. Своєю присутністю відкриття моста, яке відбулося у 1928 році, вшанував сам Георг V.

Evian.

 

А ось авторам цього логотипу і ходити далеко не довелося: досить важко не помітити прекрасні хребти Альп, особливо, якщо вони видніються з вікон твого офісу. Справа в тому, що знаменита мінеральна вода добувається в околицях містечка Евіан-ле-Бен, який як раз і оточений знаменитим гірським масивом. З інших місцевих визначних пам'яток варто відзначити Женевське озеро. Однак камені, судячи з усього, сподобалися дизайнерам більше.

Cisco Systems.

Спочатку, глянувши на відоме лого, досить важко зрозуміти, звідки у нього «ноги ростуть». Однак етимологія назви проливає світло на цю таємницю. Так ось, компанія назвала себе на честь багатьма улюбленого міста San Francisco. Знаючи це, неважко здогадатися, що натхненням для створення логотипу став відомий міст «Золоті ворота».

Хокейний клуб «Вашингтон Кепіталз».

 

Капітолій? Але при чому ж тут Капітолій, якщо на лого чітко видно орла? Просто не все так очевидно, дизайнери не захотіли «в лоб», а вирішили зробити все витончено. Тому риси славнозвісного купола можна розгледіти лише під крилами грізної птиці. Непогана метафора!

Шоколад Toblerone.

 

І знову гори, і знову Альпи. Ну, а хіба можуть ці засніжені вершини не надихати на творчість? Цей пік важко сплутати з будь-яким іншим. Маттерхорн розташований на кордоні Швейцарії та Італії і досить легко розпізнається туристами завдяки формі чотирикутної піраміди. До речі, багато хто вважає, що гора не тільки «взяла участь» у створенні логотипу, але й вплинула на зовнішній вигляд батончика, який має оригінальну зубчасту форму.

Walt Disney 1985-2006 років.

 

Прототип улюбленого нами всіма замку теж змальований з реального об'єкта. Вперше Нойшванштайн можна зустріти ще в казці про прекрасну сплячу принцесу. Дісней же прийшов в захват від зовнішнього вигляду будівлі, через що і помістив його на знаменитий логотип.

Walt Disney після 2006.

 

Спляча красуня – це добре, але Попелюшка популярніша. Саме тому житло знаменитої служниці і стало прообразом відомого лого. Замок Юссе, що у Франції, куди більше й розкішніше свого попередника, і поки не готовий поступатися тепленьке містечко символу компанії.

Категорії: Огляди
Схожі статті

Коментарі:

Схожі статті

Цікаві фестивалі, концерти, вистави