Loading
Показать теги

Другий бізнес-мітап «Київські Контракти»

Другий бізнес-мітап «Київські Контракти»

Ще фарба не висохла на шпальтах різноманітних видань після висвітлення деталей першого бізнес-мітапу «Київські Контракти», який відбувся 08 листопада 2019 р., а ми вже ділимося з вами результатами другого від 19 листопада 2019 року.

Наш незмінний спікер Ігор Бондар розповів про місію та напрями розвитку проекту.

До нас знову завітали представники малих та середніх підприємств України, які неодноразово брали участь у ярмарку «Київські Контракти», а від того вважаються нашими гарними друзями. Тому в залі панувала досить тепла атмосфера, що спонукала до цікавих обговорень.

Особливий інтерес викликали питання щодо:

-        розширення ринків збуту;

-        виготовленої продукції;

-        формування єдиної платформи для реалізації продукції виробників;

-        маркетингових інструментів просування брендів;

-        юридичних аспектів діяльності малих та середніх підприємців, тощо.

Дякуємо за активну участь представникам брендів: "Q collection", "Vellers", “Yansiknitting”, "Lost in Ukraine", "ZEFFIR", "Charivni", "Cheeasmania", "Звенигородська карамель", "The Cork" та іншим учасникам мітапу.

Актуальні питання, які б ви хотіли обговорити, на наступних наших мітапах пишіть у коментарях або у повідомленнях на сторінку https://www.facebook.com/KyivContracts/

Календар наступних наших бізнес мітапів формується, слідкуйте за нашими анонсами у фейсбуку: https://www.facebook.com/KyivContracts/ та на сайті: https://kyivcontracts.market/.

До зустрічі на «Київських Контрактах».

Примітка*  КК - Київські Контракти - один з найбільших торговельно - розважальних заходів України, що проходить в м. Києві, на Подолі (Контрактова площа) та бере свій початок з кінця XVII століття. 

На сьогоднішній день проект передбачає реалізацію наступних функцій (напрямів): (1) Економічний напрямок - підтримка та популяризація національного виробника (продовольчих / непродовольчи товарів), українських handmade-майстрів з метою формування попиту та ознайомлення споживачів із кращими українськими товарами; (2) Культурний напрямок - відродження українських традицій ярмаркування шляхом проведення торгівельних та культурно-мистецьких акцій в рамках ярмарку; (3) Туристичний напрямок - промоція туристичного потенціалу столиці та України в цілому з метою залучення місцевих та іноземних туристів, розвитку сфери гостинності регіонів [1].  

Схожі статті

Коментарі:

Схожі статті

Фестивалі, концерти, Театри, Виставки